Auris De Spreekhoorn Aurislogo

Contact


Auris De Spreekhoorn
Dirk Hartogstraat 10
4812 GE Breda
(076) 5212352
info@spreekhoorn.nl

Deel deze pagina


STEL EEN VRAAG

Groep 1.1

Willeke Daamen

Leraar

Suzanne de Hoon

Leraar

Sebastiaan Kanis

Onderwijsassistent 

Groep 1.2

Marit Francke

Leraar

Margot Nelemans

Onderwijsassistent

Marie-José Franken

Onderwijsassistent

Groep 2.1

Irma Hereijgers

Leraar

Anita van Osta

Leraar

Marianne Martens

Onderwijsassistent 

Jeanine Verheijen

Onderwijsassistent
   

Groep 2.2

Tienka Eykman

Leraar

Yolande Embergts

Onderwijsassistent

Elma Tax

Onderwijsassistent 

Groep 2.3

Franca Kerstens

Leraar

Marloes van Haperen

Leraar

Roxalanne Boemaars

Onderwijsassistent

Groep 3.1

Connie Weterings

Leraar

Sabine Vermetten

Leraar

Corry van der Logt

Onderwijsassistent 

Groep 3.2

Babette van der Heijden

Leraar

Lotte Roelands

Leraar 

Anita de Jongh

Onderwijsassistent 

Groep 3.3

Lucinda Verwijst

Leraar

Sanne Martens

Leraar

Judith van den Bemt

Onderwijsassistent 

Natasja van Oers

Onderwijsassistent
   

Groep 4.1

Madelon van Duuren

Leraar

 

 

Groep 4.2

Mirjam Dolmans

Leraar

Patricia Poelstra

Leraar

 

Groep 4.3

Lizet Rabelink

Leraar

Sanne Martens

Leraar
 

Groep 5.1

Marian Peeters

Leraar

 

 

Groep 5.2

Sanne Bastiaansen

Leraar

Germaine Schoutese

Leraar
 

Groep 6

Rob van Gils

Leraar

 

 

Groep 6/7

Wijbe Ritsma

Leraar 

 

 

Groep 7

Marjolein van Vlokhoven

Leraar

Christine Egbers

Leraar
 

Groep 8

Tessa Voesenek

Leraar

Jos van Dongen

Leraar

Anita van Osta

Leraar (tot instroom)

Ondersteuning groep 1 t/m 8

Loes Mathijssen

Logopedist 

Sophia Dirven

Logopedist 

Mariëlle Visser

Logopedist 

Jorna van Keulen

Logopedist 

Floor Boelens

Logopedist 

Kim Snoijs

Logopedist 

Anouk van Sundert

Logopedist

Moniek Lambregts

Logopedist 

Willemien de Graaff

Logopedist
  • Veilig
  • Veilig

    Leerlingen voelen zich geaccepteerd, gewaardeerd en gerespecteerd. Dit zijn voorwaarden voor een veilig klimaat. Een omgeving waarin de leerling zich prettig en daarmee veilig voelt. 

  • Samen
  • Samen

    De school hecht veel waarde aan een nauwe samenwerking met de ouders. Het vergroot de kansen voor de leerlingen en ouders staan dichter bij het leerproces. De ouders kunnen aansluiten op wat de leerkracht in de klas doet en kunnen thuis een verlengstuk zijn voor het leren. Regelmatig overleg tussen school en ouders is van groot belang. De afstand tussen school en thuis, die soms letterlijk groot is, mag het juiste contact niet in de weg staan. Met de expertise die binnen het team aanwezig is geven we samen vorm aan het onderwijs voor onze leerlingen.

  • Balans
  • Balans

    Het leeraanbod op school is evenwichtig, past bij de uitdagingen die de leerling nodig heeft om te presteren. De leerdoelen zijn duidelijk en de weg naar het einddoel is zonder omwegen. De leerling wordt uitgedaagd om al zijn mogelijkheden te benutten. 

  • Leren
  • Leren

    “Met plezier samen leren in veiligheid en balans”, een missie die de vijf kernwaarden bezit. De leerlingen leren de juiste leerstof die nodig is en die past bij de mogelijkheden van de leerling. Het opdoen van ervaringen waar de juiste taal aan gekoppeld wordt, staat vanaf de jongste groepen centraal in ons onderwijs. 

  • Plezier
  • Plezier

    Op Auris De Spreekhoorn gaan de leerlingen met plezier naar school. De leerling ervaart dat leren plezierig is en mogelijkheden creëert voor de toekomst. Met plezier pakt de leerling de taken aan. Naast serieuze zaken is er ook voldoende ruimte voor plezier. Enthousiaste leerkrachten vol energie dragen bij aan het plezier op school.